مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

من تو را آسان نیاوردم به دست - تو مرا آسان نیاوردی به دست

تاریخ تکرار می شه !! ((باشه؟؟دغدغه ها ...  چاپ
تاریخ : شنبه 14 اردیبهشت ماه سال 1387

من ( سعید ) هرگز از دسته 2 بودن درجه 2 بودن نفر دوم بودن و .... خوشم نمی اومده و برام تحملش ممکن نبوده . به لطف خدا وضعیت معیشتیمون مشکلی نداشت ( البته الان به خاطر سرمایه گذاری غلط شرایط تغییر کرده !) اما مهمترین دغدغه ی من فرداهاست که مبادا سروش جلوی سر و همسرهاش احساس ضعف کنه .... بی خیال توضیح بیشتر شاید باعث یه سری سو تعبیر راجع به من بشه !! یا خدا !!! دعامون کنید بچه ها روزهای سختیه ! ‌روحیه م داغونه ! کاش اینقدر عاقل بودم که می فهمیدم این زر و زیور دنیا و ملک ها و داراییها و ماشینهای آن چنانی فناپذیرند و به کسی وفا نمی کنند ! کاش ...... راستی این روزها رهبر به شیراز سفر کرده است . کاش بودید و می دیدید چه بریز و بپاشهایی که شده است !

 زندگی همینه ! پارسال این موقعها هم همین دغدغه ها بود. دغدغه مسائل مالی و بریز و بپاشها و ... البته امسال به خاطر سفر آقای احمدی نژاد! راستی من که اگه قرار باشه تو انتخابات شرکت کنم به میرحسین موسوی رای می دم !  بین شماها حضرت عباسی کسی هست که تو زندگی مشل نداشته

))  
نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 13:59 http://www.blogoo.ir

با سلام

وبلاگ زیبایی داری

با تبادل لینک موافقی؟

اگه میخوای با ما تبادل لینک کنید.

اول ما را با نام : سایت تفریحی | بلاگوو.آر . لینک کنیید. بعد . . .

توی این صفحه آدرس لینک خودت رو اضاف کن

و میتونی تعداد کلیک های که روی لینکت

می شه ببینی

آدرس لینک : http://www.blogoo.ir/linkop-AddLink.html

منتظرت هستم

متشکرم

امیر کاکا پنج‌شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 20:21 http://www.amirlovenews.tk

سلام سلامی به گرمی افتاب جنوب و به صمیمیت دستان کودکان کارون
زیاد وقت شما رو نمی گیرم و بی خود از سایت شما تعریف نمی کنم.اما ان چیزی هست و حقمه بگم چون هیچ کس جرات نداره صدای منو ببنده ...
موسیقی وبلاگ و اقعا خوبه خیلی عالی منو اروم کرد
مرسی
اما سعی کنید به قالب برسید درسته شاید طرف دار سادگی باشید اما اگه دوست داشتید به نظرم فکر کنید.
مسایل انتخابات رو با ساید قاطی نکنید امروز این شد فردا اون اخه چی توی جیب من و تو می ره سال ها زحمت کشیدند تا به ملت برسن دستشون درد نکنه اما ادامه خوبی
نمی دنم نمی دونم چرا ؟؟؟
در ضمن اگه مشکلی مالی دارید این رو همه دارن خدارو شکر ما کم نداریم اما همین تغییر شغل پدر داره مارو به هزار زحمت میدازه
باید یه وام سنگین بگیرم تا کار رو راه بندازیم مثتاق حرفم اینه که همه مشکل مالی دارن همه و همه و همه .
توکل بر خدا خدا با کسانی هست که هم در تلخی و هم در شیرینی حیات اون رو یاد می کنن و از اون طلب حاجت می کنن نه از یه ادم که ...
سر شما رو درد اوردم ببخشید.
در پناه حق...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد