مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

مریم و سعید و سروش و سینا زیر یک سقف

وإن یکاد الذین کفروا لیزلقونک بأبصارهم لما سمعوا الذکر ویقولون إنه لمجنون وما هو إلا ذکر للعالمین

با اجازه سهراب....

 اهل شیرازم ای روزگارم بد نیست 

پسری دارم گل 

شوهری  زان بهتر 

مادر ی دارم  من پر  ه از عطر بهشت...... 

پدری دارم من که برایم بنوشت 

دفتری از گل یاس 

تا کنم  پیشه ی خود درس افتادگی و مهر و وفا!!! 

 

تورو خدا بلند بخند 

این جوری نه یواش یواش 

من ناراحت نمی شم  

من که شاعر نیستم  

زمزمه خودم بود 

منم باهات می خندم تا روت باز شه  

نیگا 

 

سلام  

خوبید دوستای گلم؟؟؟ 

کلی وقت بود می خواستم بیام اینجا و پست بذارم اما خب اصلا نوشتنم درد میکرد نه باید بگم بد جوری مریض بود الانم همچین خوب نشده.. 

نمی دونم چرا اصلا پیش نمی امد که بیام بنویسم  

 

خب اگر از حال خودمون بگم 

بد نیستیم الهی شکر  

سعید خوبه و شدید درگیر کار 

سروش گلم خوبه و داره مردی میشه واسه خودش 

خدا حفظش کنه 

منم خوبم و یه تغییر کوچولو دادم که هر کی می رسه میگه وووووووووواااایی چه ماه شدی!!!! 

این همه خود شیفته گی رو تا حالا یه جا دیده بودید؟؟؟ 

 

خب دلم می خواد با زندگیم یه کاری کنم من رو این همه بیکاری فسیل کرده  

کمکم کنید بگید چکار کنم؟؟؟؟؟؟؟  

فکر کنم اکثرا می دونید از دوستای قدیم  

اونهایی هم که تازه تشریف میارن 

من یک عدد مهندس نرم افزار بیکارم البته در حال حاضر ..... 

 

کمکم کنید از این رخوت بیرون بیام 

خب همتون رو به خدای بزرگ میسپارم 

  

یا حق!!! 

نظرات 1 + ارسال نظر
پرستو چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 00:51

سلام
امیدوارم که حالتون خوب باشه
انشاالله که همه چیز رو به راه بشه
میخواستم بگم هم مطالب قشنگه و هم موسیقی وبلاگ
واقا آرام بخش و بی نظیره
موفق باشید

پرستوی عزیز
ممنونم از لطف و حسن نظرت
اما ای کاش رد و نشونی از خودت گذاشته بودی تا بیشتر با هم آشنا می شدیم
ولی گل من ما همینجوری مهاجرم قبولت داریم عزیزم
آرزومند آرزوهای سبزت
مریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد